Daha fazla su içmek için 6 tüyo

Daha fazla su içmek için 6 tüyo


Sağlıklı beslenme biçimlerine özendiğimiz herkes, sağlığını borçlu olduğu farklı bir alışkanlık söylese de herkesin bildiği ortak bir mucize var: Su.

Yaşamsal olarak havadan sonra en büyük ihtiyacımız olan su sıfır kalori bulunduran bir mucize.

Uzman doktorlara göre bol su içerseniz;

-Cildiniz canlanır ve nemlenir.
-Cilt lekeleriniz azalır.
-Kilo verirsiniz.
-Daha geç acıkırsınız.
-Beyin hücreleriniz daha iyi çalışır.
-Kalp krizi riskiniz %40 oranında azalır.
-Baş ve sırt ağrılarınız azalır.
-Sindirim sisteminiz güçlenir.
-Bağışıklık ve sindirim sisteminiz ile böbrekleriniz de güçlenir.
-İdrar torbası ve kolon kanseri riskiniz azalır.
-Vücudunuzun pH dengesi rayına oturur.
-Daha sağlıklı ve dolayısıyla daha mutlu olursunuz.

Muhtemelen bu saydıklarımızın çoğunu biliyordunuz ve yine muhtemelen yeterince su içmediğiniz için kendinize kızıyorsunuz. O yüzden gün içinde tükettiğiniz su miktarını artırmak için birkaç tüyo veriyoruz. Bu saydıklarımızı alışkanlık haline getirirseniz gün içinde içtiğiniz su miktarının fark edilir şekilde arttığını göreceksiniz (Ben denedim %100 çalışıyor).

1.Sabah kalkar kalkmaz ve gece yatmadan önce birer bardak su içmeyi alışkanlık haline getirin.
2.Sık yaptığınız bir şey düşünün ve onu yaptıktan sonra su içme kuralı koyun. Örneğin ofiste masanızdan her kalktığınızda bir bardak su için.
3.İçtiğiniz her bardak kahve ve alkollü içeceğin ardından bir bardak su için.
4.Ofis masanızda sürahi ve bardak bulundurun.
5.Çantanızda matara/şişe taşıyın.
6.Telefonunuza su içmeyi hatrılatıcı uygulama yükleyin.

Kaynak: yesilist.com